Ali poksikingadega reklaam võitis suurimal reklaamifestivalil

21. juuni 2018 | Uudised

Cannes Lionsi reklaamifestivalil pälvis 20. juunil trükimeedia grand prix’ reklaam Muhammad Ali poksikingadega.

Reklaami valmistas Ogilvy Chicago ja reklaamiti Kiwi saapaviksi. Kasutatud oli kuue kuulsuse jalanõusid: Ali, Amelia Earhart, Ernest Hemingway, Abraham Lincoln, Vince Lombardi ja Florence Nightingale.

Digitaalmeedia peaauhind läks Smashing Pumpkinsi laulja Billy Corgani Aeronaut VR-ile ja filmimeedia peaauhind Hispaania agentuuri Sra Rushmore klipile Punase Risti toetuseks.

Cannes Lions toimub igal aastal juunis ja seal osaleb ligi 11 000 delegaati 90 riigist.

GoodFight

GoodFight püstitab kogu ühiskonnale küsimuse: kuidas mõelda nagu sportlane, võitlussportlane? Milline on üks tõeline ühiskonna kangelane ja kuidas saada spordikangelaseks?

Vaata veel